-
-
Amril earned 1 pelajaran
Tahniah kerana berjaya tamatkan pelajaran hiragana! Setiap kali anda tamat pelajaran, lebih dari 10 poin sushi akan diberikan.1 Comment - Load More Posts
Amril earned 1 pelajaran

Yey! dah habis belajar hiragana. Nanti belajar nota kanji pula okay 😀
今日は六月六日。
土曜日です。
みなさん、今日は 何を食べますか?
私はたこ焼きがたべたいです。
今日も一日がんばりましょう。
It’s 6th June today. It’s Saturday. Everyone, today what will you eat? I want to eat tako-yaki. Let’s do our best today, too.
元気です!今日はスシキングからの寿司を食べました。今日のランチは何を食べましたか?